文:MenClub 艾力克  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jul 2021

由於過去一排深夜系列都係介紹日本女仔,今日就同大家重溫有「小謝金燕」之稱嘅台灣美女「舒子晨」。尤其依家炎炎夏日,最好就係睇返啲「清涼」靚女降下火,不過唔排除大家會愈睇愈㷫烚烚!

舒子晨原名為陳盈穎,英文名就取自法國電影《Nikita(墮落花)》,一聽就感覺到有幾野性艷麗。曾經係綜藝節目《大學生了沒》固定班底,因為模仿謝金燕而爆紅,除咗跳起舞上嚟同樣性感誘人,加上有一對超長美腿,所以又被網民喻為「小謝金燕」。走紅後參加過選秀節目《超級模王大道2》,又出過寫真集、拍廣告、擔任節目主持、就連電視劇同電影都有所涉足,可以算得上係多元發展藝人。

雖然子晨喺幾個月前正式步入3字頭,但因為經常做運動同埋鍾意跳舞,身材依然Fit到爆,絕對唔輸蝕畀啲20出頭嘅妹妹,相信如果唔係我提年齡,大家都估唔到佢已經3字頭!

資料來源:[email protected]facebook@舒子晨Nikita