文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Jul 2022

卻說早前韓國《Maxim》搵黎一位身材豐滿嘅「大碼」模特兒拍攝封面照,結果就引起網民討論究竟女仔點先算係肥、點先算係「有肉」。正所謂真理係越辯越明,作為較擅長理性思考嘅男性,點能夠淨係討論一個例子就得出結論?所以我又搵多個例子,等大家討論一下咩係肥、咩係有肉!而個例子就係日本寫真女星「能美真奈」。

現年26歲嘅「能美真奈」本名係宮腰愛美,同時亦有個藝名叫「ぷにたん (Punitan)」,早於17歲時就加入日本偶像團體「おやゆびプリンセス」,後來團體於2018年解散,佢亦於同年寫真出道,憑「綿花糖女孩」氣質闖出知名度。叫得做「綿花糖」,當然就係白雪雪、甜甜地再加軟稔稔。而大家睇圖都見到「能美真奈」不單止上圍豐滿,而係整個人都頗有肉地,腰間甚至有個小肚腩。我敢肯定佢喺女仔眼中就肯定係個肥妹,但各位Gentlemen覺得佢身材如何呢?

圖片:punitan0624 on IG