文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jul 2022

黃子華曾經講過,父母為小朋友改名,通常都會用啲佢哋冇、但好希望小朋友會有嘅嘢,所以好多男仔都叫「阿堅」、「阿強」、同「阿祥」。而雖然今日要介紹呢位日本寫真偶像個名就唔係佢父母改嘅,但睇黎佢應該係希望自己「好爽」同「好香」?因為佢個名就係叫「爽香」!

其實「爽香」已經係佢第二個藝名,於2018年出道時,佢其實係叫「藤堂さやか」,係後來於2020年轉咗經理人公司之後先改名做「爽香」。不過佢行嘅風格就一直都好明確,2019年推出嘅第一本個人寫真集就叫《裸色》,以超高露出度而獲得關注,往後幾本寫真集個名都有個「乳」字;而近年推出嘅寫真DVD就聚焦於佢173cm身高配上肉感身材,更有「惠體 (好Body)」之稱。

講真,論外貌佢就未必係個個都鍾意嘅王道美少女,但如果單以身材而論,我諗大家都應該會幾想知究竟佢有爽同有幾香?

圖片:1125syk on IG