文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Nov 2022

雖然日、韓等地嘅偶像文化非常濃,但咁亦意味住偶像們、特別係知名度未夠高嘅偶像,要非常出力先可以留住Fans。好似今日要介紹嘅呢位「佐野さくら」,為咗令Fans開心,甚至投其所好特登同對方傾股票。但睇完佢啲寫真照之後,或者影多啲性感相,其實就係留住Fans嘅更簡單方法?

現年19歲嘅佐野さくら係日本偶像團體「欲バリセンセーション (直譯為貪心的Sensation)」嘅紅色擔當,而日前佢就為《FRIDAY》獻出自己嘅寫真處女作,可以見到佢眼大大嘅佢皮膚非常白滑,而且有住唔少人都覺得好可愛嘅虎牙,展現出青春魅力。不過佐野さくら喺訪問中就講到,佢之所以會嘗試拍攝寫真,其實係希望吸引大家去睇佢哋嘅現場演出,咁係咪即係冇咩人去睇嘅話,佢就會繼續拍寫真?咁就真係唔知支唔支持佢好啦。

不過可以肯定嘅係,佐野さくら本人非常希望團體能夠獲得更多人留意。喺訪問中佢提到,有時表演時見到應援人數唔夠多會覺得失落,但每次都鼓勵自己下個星期會更加好;同時佢為咗令Fans更開心,更會記住Fans們嘅喜好,如果對方鍾意玩股票佢就同對方傾股票,如果對方鍾意睇棒球佢就同對方傾棒球。由此可見做偶像其實都唔係咁容易架。

IG:sanosakurachan