文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2021

《Fast & Furious》系列兩大男星Vin Diesel同Dwayne Johnson (The Rock) 不和就唔係啲咩新聞,不和到Dwayne Johnson 無參加到6月上映、目前2021年票房冠軍嘅《F9》。不過隨住Vin Diesel指系列仲有最後兩集,而佢早前亦公開否認與Dwayne Johnson不和,只係「嚴厲的愛」,坊間普遍認為Dwayne Johnson有望於系列最後兩集回歸,結果Dwayne Johnson近日就於一個訪問中回應:「不了!」

近日Dwayne Johnson接受《Hollywood Reporter》訪問時,被問到對Vin Diesel「嚴厲的愛」嘅回應,Dwayne Johnson就話:「我笑咗,笑死我」然後佢補充,「我諗大家可以笑下,然後就唔使再理。我希望佢哋過得好,希望《F9》好,希望黎緊嘅《F10》、《F11》以及其他我唔會參與嘅系列電影都好。」

簡單黎講即係Vin Diesel搭出個「嚴厲的愛」落台階,但Dwayne Johnson一腳就踢開佢「我冇諗住落台呀」。

Vin Diesel與Dwayne Johnson嘅恩怨來自拍攝2017年《F8》上映前,Dwayne Johnson於社交網站上公開指《F8》中嘅男演員「有啲人嘅行為像個真正嘅男人及專業演員,但又有啲人唔係。而嗰啲唔係嘅人又無_用所以唔會改善,懦夫!」據估計佢係講緊Vin Diesel拍攝時經常遲到。而又由於Vin Diesel係系列嘅監製,所以《F9》就冇Dwayne Johnson份。

《F9》作為今年目前為止嘅票房冠軍,Vin Diesel又搭好個「嚴厲的愛」落台階,但Dwayne Johnson都選擇一腳踢開佢「我唔諗住落台呀」,睇黎佢會回歸系列嘅機會都微乎其微啦。

資料來源:New York Post