文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 26 Jul 2021
【撞擊地球】挪威出現巨大流星直接墜落閃亮如日光暫無傷亡市民驚歎

全球都經歷不同程度的天災,當中天災定人禍有時好難界定,不過強如最大殞石流星直接撞擊地球就肯定係天災,好彩昨日挪威出現的巨大流星墜落擊中首都奧斯陸西部的森林,暫無人命傷亡。不過市民就清晰睇到流星將黑夜忽然閃耀如白日5秒之多,然後撞擊仲發出全城聽到巨響,據當地人話當時空氣都好似震動當中。有說流星造成壓力波,令市民甚至可感受到更強的風吹。我知大家分唔到殞石同流星的分別,流星係我們睇到發光運動的宇宙物體,而隕石是指墜落係地球上的物質。

歐洲挪威7月25號凌晨有一粒巨大的流星劃破首都奧斯陸上空,將夜半的漆黑瞬間照亮,據報指出流星係凌晨1點至少照亮夜空長達5秒,墜落發生係首都奧斯陸西部的森林中,有當地市民表示,流星墜落過程發出極大巨響,甚至空氣全似乎震動當中,情況非常罕見。專家指出係一粒異常大的流星,其中一部分可能已經撞擊地球,可能距離首都奧斯陸不遠。挪威並無產生恐慌因為呢種現像係最北端的特隆赫姆(Trondheim)係當見。而且今次並無即時受傷或損壞報告。

位於奧斯陸南部霍爾姆斯特蘭德的網絡攝影機成功捕捉到一個從天而降的火球,並爆發出明亮的閃光,照亮整個碼頭。初步數據指出,一顆隕石可能係位於首都奧斯陸以西 60 公里一個名為 Finnemarka 大片林區墜落。“佢當地天文愛好者驚嘆,呢個係一個睇得見又聽得到嘅巨大流星墜落,非常令人驚訝。


至今當地並未發現任何碎片,鑑於要非常精準搵到墮落位置,尋找當中落入地球隕石可能需要“大約 10 年時間”。流星擊落地球係有可能會造成傷亡,2013 年,就有一粒低俄羅斯中部車里雅賓斯克市附近爆炸的流星將火球灑落大片地區上空,並引發衝擊波,砸碎當地窗戶,損壞建築物,並造成 1,200 人受傷。所以陪你去看流星雨落在這地球上,其實一點不浪漫!