文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 May 2021

戴眼鏡主要有兩個目的,一就係你對眼唔好真係需要佢幫手提升視力,二就係與視力無關你純粹想副眼鏡幫你提升顏值。而無論你係屬於邊一個目的,只要你對眼鏡有返些少要求,就好有機會聽過The New Black Optical個名。而住新界、特別係荃灣嘅你有福啦!因為品牌最新旗艦店就開咗喺荃灣如心廣場!

The New Black Optical 嘅前兩間鋪分別位於旺角及銅鑼灣,而今次如心廣場店唔單止係首間離開「鬧市」嘅分店,亦係品牌目前估地最大 (3000尺) 嘅旗艦店。店內同樣以明亮日系風格裝陳,並且引入超過40個日本手造眼鏡品牌,當中包括首度於日本以外登陸的品牌 The White Screen 、日本皇室御用眼镜品牌 MASUNAGA 增永眼鏡、日本藝人熱捧的 BJ CLASSIC ,以及Native Sons、EYEVAN、金子眼鏡等高質日本品牌。

但你又唔好以為佢哋只係適合將眼鏡當係飾物嘅所謂潮人。事關品牌引入 Zeiss VISUFIT 1000 數碼3D光學測量儀器,能於一個杯麵 (即係3分鐘) 嘅時間內完成整個驗眼程序,並且準確計算出鏡片的中心定位,減少新鏡片所帶來的暈眩及不適感覺。

如果你仲想了解多啲關於品牌嘅故事,就可以睇下我哋早年與品牌創辦人Jonathan做嘅專訪啦。

The New Black Optical (荃灣店)

店舖地址:
荃灣如心廣場2期212號鋪